15.Julai.2011

Tajuk entri pun dah tipu, gua saja tulis 15 sebab gua tahu gua punya birthday waktu tu, eceh. Tak percaya? Ni adaaa IC aaaaa,

#siapacakapcomeltolongturuntangananda. 

Kan? 15. Julai.1996. Gua baru 15, baru 15! Cayalah, kecik lagi. Lagi setahun gua 16, masih sekolah. Siapa jeles sekarang tolong baca ni. Gua sayang lu. haha, ayat nak gangster je, gua update malam ni jugak, sbb esok gua nak keluar. Dengan kawan baru dan gambar baru, dan new update baru. biar lee jeles leetttuuww kan, hihi. 

Esok 16.Julai.11 gua cakap awal awal, gua nak keluar :p hihihi. jum lah! Gua duduk ipoh, siapa duduk Ipoh jumpa waa, cakap laa "assalammualaikum, eh semalam tu birthday you heh?" Sambil buat muka comel lu. Mesti gua senyum je. Gua bela, sebab gua malu bukan sombong. Haha, #mengada.

Esok jumpa ke, tegur le yeee omei dan encem. hik hik hik

SINOPSIS DIRI:

Oh sebelum tu saya dah 15 tahun, saya duduk di Ipoh berhalaman 1 je. Saya tak bijak, Saya tak pandai, Saya tak bijaksana. Saya dilahirkan di Klinik Taman Melawati, Selangor. Saya dibesarkan di KL selama beberapa tahun sehingga 4 tahun rasanya dan saya berpindah bersama keluarga ke ipoh semenjak umur 4 tahun. Saya disekolahkan di Tadika Sedas. Tadika yang memberi pelbagai kenangan yang banyak dari berumur 4 tahun sehingga 6 tahun saya diberi tunjuk ajar seperti A, B, C, secukupnya. 

Saya melanjutkan darjah 1 saya ke Sekolah Kebangsaan Seri Ampang, sebab ibu dan bapa memasukkan saya kesekolah itu kerana sekolah itu adalah keturunan dari abang dan abang dan saya dan akhir sekali adik yang masih bersekolah disitu sekarang. Saya diberi tunjuk ajar yang sepenuhnya, bijak saya hanyalah di peringkat tahap 1 kerana memperoleh 8A's tanpa sebarang kemarahan ibu bapa yang menimpa, melanjutkan pelajaran hingga ke darjah 6. Upsr saya telah mendapat 2A 2B 1C #sayanangisbiladapatresult.

Habis sahaja sekolah rendah, saya melanjutkan pelajaran menengah saya ke Sekolah Menengah Wira Jaya ianya adalah sekolah yang terpilih. saya menduduki peperiksaan disitu, dan tidak masuk kesana pun kerana terlalu jauh dengan rumah. So, ibu dan bapa tercinta memohon Sekolah Menengah Raja Perempuan, saya masuk sekolah itu dengan sebarang peperiksaan. Alhamdulillah, permohonan saya diterima dan saya bersekolah disitu. Pahit manis, cinta malah sayang kepada sekolah telah berputik. 

Segala sakit, suka dan duga telah saya lalui selama saya hidup ini. Pedih lagilah. Tapi tak apa saya bersyukur kerana memperoleh kawan kawan seperti ini : 





Dannn keluarga macam ni : 


Buruk mereka. Tetap saya punya. Terima kasih untuk cupcake, Terima kasih kerana wish, Terima kasih kerana ada untuk aku selama aku hidup. Terima kasih untuk cake, Terima kasih untuk kasih sayang, Terima kasih kerana mendengar apa yang aku nak, Terima kasih kerana semuanyaaaaaaaaaaaaaaaa. Balas nya tak ternilaiii :> , I love mama, I love Aina, I love Abang cik, I love Syahirah rosli, I love Alya, I love Safirah, I love Hidayah, I love Aimi and I Love alllllll that wish my birthday in facebook. Kasih tak terkira. 

#terimakasihabangsbbtangkap.

Assalammualaikum. Saya Nur Hazirah Binti Zaidul Bakri dahhhh 15 tahun. Terima kasih Allah, kerana memberi saya nyawa sampai ke harini. Alhamdulillah. 

 ♥Assalammualaikum dan terima kasih kepada pembaca dan facebookers.



Sentiasa mendengar arahan.

Copyright@segalanya diatas adalah Hak milik Nur Hazirah